יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

עבודת שורשים המשך

המשך:
תכונות אופי המאפיינות אותי: אני קצת ביישן, ויש לי לב מאוד רחב, אני נורא אכפתי ודואג לסובבים אותי ואני גם חבר אמתי וחבר שיודע לשמור סודות ואוזן קשבת.

חבריי הטובים ביותר: רואי חלא,אורן בסן,אופיר ראם, אלה החברים הטובים שלי מהגן ויש עוד מלא חברים בשכבה שהכרתי השנה.

מאכלים האהובים עליי: אני מאוד אוהב לאכול בשר ועוף, לא משנה לי כול כך איך זה מוגש ועם איזה תוספת העיקר שיהיה בשר.

שאיפות וחלומות לעתיד: להיות זמר מצליח ומפורסם ועשיר מאוד מאוד מאוד.

בר-מצווה: חגגו לי את בר המצווה בתאריך 4.10.2000 במלון הגליל בנתניה ההורים סגרו 25 חדרים לאורחים לשבת שלמה. עם אוכל טוב ופינוקים, עליתי לתורה בבת-הכנסת של המלון היה נורא מרגש למשפחה כולה, זרקו עליי המון סוכריות (שהוקפאו מראש)  , הייתה לי בר-מצווה מושלמת האורחים בטוח לא ישכחו לעולם.
ולאחר חודשיים חגגתי במועדון פארטי שואו בפתח-תקווה עם החברים, מאוד נהניתי והיה ערב מטורף .

לסיכום: אני מתן וולנר מלא בשמחת חיים והומור. אוהב מאוד לטייל וליהנות מכול רגע, וצריך כול הזמן לאתגר אותי שיהיה לי מעניין.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה